dimanche 29 novembre 2009

Empatia sau V de la Mamimir

Acum cateva saptamani am fost f impresionata de un episod : Anna s-a lovit si plangea. Dadi s-a dus langa ea si misca buzele ca si cum ar fi vrut sa spuna ceva si nu-si gasea cuvintele. Am fost profund impresionata si m-am gandit de multe ori la intamplarea asta, admirandu-mi baiatul cel empatic si cu suflet bun.

Intre timp V a inceput sa vorbeasca ... timid, cu mari probleme de pronuntie, insa castiga pe zi ce trece cuvinte noi si propozitii. Si se repeta episodul! Si uite asa am avut ocazia sa aflu ce ar fi dorit V sa-i zica surioarei lui care plangea: "Anna, silence! " Si asta e doar inceputul ...

Inca nu am curajul sa intreb educatoarea despre cum e la gradi, el se duce cu placere, asa ca mai astept pana dupa vacanta de iarna. Cel mai haios e ca incepe sa fie interesat de litere, iar cand ajungem la V ii spun: " V de la ? ..." Iar el imi raspunde :" Mamimir!"

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire